Joseph Verdier
В самому серці виноградників долини Луари в 1927 році Джозеф Вердьє, керований своєю пристрастю до виноградної лози та вина, заснував свою компанію. Компанія розвивалася з покоління в покоління, щоб у середині шістдесятих стати загальновизнаним винним домом Долини Луари.
У 1965 році, після об’єднання з бордоською групою Taillan, компанія стає експертом на міжнародних ринках і продовжує прогрес у Франції, залишаючись пов’язаною з землею та виноградною лозою.
Мотивований вимогливим характером виноробської професії, Джозеф Вердьє прагне виявити найкращі терруари завдяки ретельному відбору та оволодінню технікою вирощування, дозрівання, виготовлення вина та зберігання. Джозеф Вердьє шукає якісні вина, доступні для всіх.
У 1992 році Джозеф Вердьє купує складське приміщення в Сомюрі, призначене для прийому розливного вина, з метою контролю як за кількістю, так і, що найважливіше, за якістю. Кілька років потому це місце стане центром виноробства з ефективними інструментами та спеціалізованою командою, яка контролюватиме процес бродіння, починаючи зі збору врожаю, і таким чином вироблятиме якісні вина. Ноу-хау, яке тепер визнано багатьма медалями, різними нагородами.
Будучи ключовим гравцем у виробництві вин Долини Луари, Жозеф Вердьє щорічно доставляє понад 8 мільйонів пляшок у понад 30 країн. У своєму прагненні до продуктивності компанія прагне бути інноваційною, ретельною та тісно співпрацювати з різними партнерами, щоб відповідати потребам або особливостям клієнтів і споживачів.
У 1998 році було створено привілейоване партнерство між Джозефом Вердьє та виноробами з 9 доменів долини Луари (від виноградників Нанта до Сансера) із встановленням таблиці якості Verdier, яка дозволяє ретельно відбирати терруари.
Історичний «Луарський виноторговець» Джозеф Вердьє вирішив у 2008 році стати виноробом, придбавши свій перший домен: Domaine des Iris. Виноградники площею 31 гектар, розташовані в Тіньє, у самому центрі Анжу, посаджені переважно на глинисто-вапнякових ґрунтах, мають сертифікат «Висока екологічна цінність» (HVE) з 2018 року, що свідчить про прихильність маєтку повазі до терруару та виноградної лози. Цей виноградник був повністю реорганізований у 2020 році, щоб покращити якість вина, зберігаючи типову та різноманітну популяцію виноградних лоз Анжу.
Підбадьорений цим першим успішним придбанням і для того, щоб задовольнити зростаючу потребу клієнтів у Domaine Wines, Джозеф Вердьє вирішує придбати другий виноробний маєток Domaine des Landes. Ця власність розташована поруч із Domaine des Iris і дозволяє створити дуже гарну ділянку площею понад 70 гектарів, сертифіковану HVE, на плато Тіньє, у селі Ліс-О-Лайон. Наша мета щодо цих двох доменів, які розташовані на одній із головних доріг долини Луари, полягає в тому, щоб стати демонстрацією нашого ноу-хау та полем експериментів для Джозефа Вердьє.
Місія компанії
Зробити вина з наших терруарів доступними для всіх. Якісні, послідовні та доступні вина, адаптовані до цілей кожного споживача.
Жозеф Вердьє дійсно добре знає своїх клієнтів і споживачів. Його основна мета — вислухати їх, визначити їхні потреби та відповісти на них.
Цінності компанії
ПІОНЕРИ: Спадщина та колективне будівництво. Передача та обмін своїми знаннями, знаннями та досвідом для спільного прогресу. Жозеф Вердьє — це, перш за все, історія чоловіків і жінок у пошуках найдоступніших вин. Дух завойовництва та сміливості, щоб краще рухатися вперед.
ВІДДАНІСТЬ ТА ПОВАГА: задоволеність клієнтів і партнерів. Відданий своїм домейнам, своїм винам. Відданість інтересам своїх клієнтів, своєї компанії. Взяття зобов'язань на довгострокову перспективу. Повага до свого регіону та його терруару в підході до постійного вдосконалення та екологічного переходу.
НОУ-ХАУ: Між традицією та переконанням. Жозеф Вердьє спирається на його найглибші корені, традиції та переконання. Керуючись ідеєю добре виконаної роботи, компанія з покоління в покоління виховувала природне відчуття перевершити себе та задовольнити своїх клієнтів. Традиції та переконання є нашою рушійною силою від виноградної лози до комерціалізації вин, шляхом виніфікації та пакування.
Продукцiя
Сайт виробника
В самому серці виноградників долини Луари в 1927 році Джозеф Вердьє, керований своєю пристрастю до виноградної лози та вина, заснував свою компанію. Компанія розвивалася з покоління в покоління, щоб у середині шістдесятих стати загальновизнаним винним домом Долини Луари.
У 1965 році, після об’єднання з бордоською групою Taillan, компанія стає експертом на міжнародних ринках і продовжує прогрес у Франції, залишаючись пов’язаною з землею та виноградною лозою.
Мотивований вимогливим характером виноробської професії, Джозеф Вердьє прагне виявити найкращі терруари завдяки ретельному відбору та оволодінню технікою вирощування, дозрівання, виготовлення вина та зберігання. Джозеф Вердьє шукає якісні вина, доступні для всіх.
У 1992 році Джозеф Вердьє купує складське приміщення в Сомюрі, призначене для прийому розливного вина, з метою контролю як за кількістю, так і, що найважливіше, за якістю. Кілька років потому це місце стане центром виноробства з ефективними інструментами та спеціалізованою командою, яка контролюватиме процес бродіння, починаючи зі збору врожаю, і таким чином вироблятиме якісні вина. Ноу-хау, яке тепер визнано багатьма медалями, різними нагородами.
Будучи ключовим гравцем у виробництві вин Долини Луари, Жозеф Вердьє щорічно доставляє понад 8 мільйонів пляшок у понад 30 країн. У своєму прагненні до продуктивності компанія прагне бути інноваційною, ретельною та тісно співпрацювати з різними партнерами, щоб відповідати потребам або особливостям клієнтів і споживачів.
У 1998 році було створено привілейоване партнерство між Джозефом Вердьє та виноробами з 9 доменів долини Луари (від виноградників Нанта до Сансера) із встановленням таблиці якості Verdier, яка дозволяє ретельно відбирати терруари.
Історичний «Луарський виноторговець» Джозеф Вердьє вирішив у 2008 році стати виноробом, придбавши свій перший домен: Domaine des Iris. Виноградники площею 31 гектар, розташовані в Тіньє, у самому центрі Анжу, посаджені переважно на глинисто-вапнякових ґрунтах, мають сертифікат «Висока екологічна цінність» (HVE) з 2018 року, що свідчить про прихильність маєтку повазі до терруару та виноградної лози. Цей виноградник був повністю реорганізований у 2020 році, щоб покращити якість вина, зберігаючи типову та різноманітну популяцію виноградних лоз Анжу.
Підбадьорений цим першим успішним придбанням і для того, щоб задовольнити зростаючу потребу клієнтів у Domaine Wines, Джозеф Вердьє вирішує придбати другий виноробний маєток Domaine des Landes. Ця власність розташована поруч із Domaine des Iris і дозволяє створити дуже гарну ділянку площею понад 70 гектарів, сертифіковану HVE, на плато Тіньє, у селі Ліс-О-Лайон. Наша мета щодо цих двох доменів, які розташовані на одній із головних доріг долини Луари, полягає в тому, щоб стати демонстрацією нашого ноу-хау та полем експериментів для Джозефа Вердьє.
Місія компанії
Зробити вина з наших терруарів доступними для всіх. Якісні, послідовні та доступні вина, адаптовані до цілей кожного споживача.
Жозеф Вердьє дійсно добре знає своїх клієнтів і споживачів. Його основна мета — вислухати їх, визначити їхні потреби та відповісти на них.
Цінності компанії
ПІОНЕРИ: Спадщина та колективне будівництво. Передача та обмін своїми знаннями, знаннями та досвідом для спільного прогресу. Жозеф Вердьє — це, перш за все, історія чоловіків і жінок у пошуках найдоступніших вин. Дух завойовництва та сміливості, щоб краще рухатися вперед.
ВІДДАНІСТЬ ТА ПОВАГА: задоволеність клієнтів і партнерів. Відданий своїм домейнам, своїм винам. Відданість інтересам своїх клієнтів, своєї компанії. Взяття зобов'язань на довгострокову перспективу. Повага до свого регіону та його терруару в підході до постійного вдосконалення та екологічного переходу.
НОУ-ХАУ: Між традицією та переконанням. Жозеф Вердьє спирається на його найглибші корені, традиції та переконання. Керуючись ідеєю добре виконаної роботи, компанія з покоління в покоління виховувала природне відчуття перевершити себе та задовольнити своїх клієнтів. Традиції та переконання є нашою рушійною силою від виноградної лози до комерціалізації вин, шляхом виніфікації та пакування.