Duca di Salaparuta

Група Duca di Salaparuta об'єднує три історичних бренда, які представляють Сицилію та Італію в усьому світі: Corvo, Duca di Salaparuta, засновані в 1824 році, і Florio, який заснований в 1833 році
.
Придбані компанією Illva Saronno Holding і об'єднані в одну групу, три історичні компанії тепер становлять провідну приватну виноробну групу на Сицилії, а їх маєтки і підвали є ключовими в історії Сицилії.

Три бренда, кожен з яких представляє конкретний терруар і повний асортимент вин на будь-який смак і привід.

"Corvo" - легендарний бренд з міцною репутацією, який, незважаючи на довгу історію, здатний "говорити" на сучасній мові і відповідати на виклики швидко мінливих тенденцій.

Duca di Salaparuta - здатний запропонувати завжди спокусливий образ пристрасті Сицилії. Кожне вино є унікальним виразом специфічного місцевого контексту і традицій виноробства протягом багатьох років, де справжній образ життя виділяється відразу.

Бренд Florio - є новатором який, розкриває несподіваний світ сучасного виноробства, заснований на унікальному досвіді, набутому за останні два століття завдяки повазі до традицій, увазі до деталей та інноваційного бачення.

Вина Florio найвищої якості, якими можна насолоджуватися кожен день.
Продукцiя Сайт виробника